loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 234 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Western ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Western مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 114 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Supermarket Management 2 مدیریت هیجان انگیز سوپرمارکت در بازی Supermarket Management 2

یکی از سبک هایی که در بین کاربران و بازی باز ها محبوبیت بسیار دارد سبک مدیریتی یا Management است. در بازی Supermarket Management 2 نقش یک مدیر فروشگاه یا همان Supermarket را دارید که باید با سرعت عمل خود و همچنین مدیریت خود فروشگاه را اداره کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید و فروشگاه خود را گسترش دهد و مشتری های بیشتری برای خود جذب کنید. در این بازی میبایست وظایف خود را به بهترین شکل اعمال کنید و به مراحل بالاتری بروید. این بازی کم حجم دارای گرافیک بالایی است و قدرت تمرکزتان را بالا می برد و شما را ساعت ها مشغول می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 98 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer حرکات استثنایی رونالدو در بازی جذاب Cristiano Ronaldo Freestyle

Cristiano Ronaldo Freestyle یا همان سبک آزاد کرسیتینو رونالدو یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک ورزشی بوده که در آن می بایست با انجام انواع حرکات نمایشی به کسب امتیاز بپردازید. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه پرطرفدار رئال مادرید به کار مشغول است یکی از برترین های جهان حسوب شده و همین امر موجب جذابیت بیش از حد حرکات فوق العاده این بازیکن در بازی Cristiano Ronaldo Freestyle می شود. در حرکات نمایشی این بازی سرعت و دقت عمل بسیار نقش مهمی داشته و هم چنین ادامه دادن آن حرکات با سرعت هر چه بیشتر نیز یکی از مشخصه های اصلی امتیاز گیری در این بازی است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 101 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

smart soccer دانلود بازی بسیار کم حجم و سرگرم کننده دروازبانی Smart Soccer

در میان بازی های پر حجم و پیشرفته امروزی بازی هایی نیز با حجم بسیار کمتر از آن ها جذابیتی بیشتر از آن ها دارند که Smart Soccer یکی از جذاب ترین و عتیاد آور ترین آن هاست. این بازی با وجود اینکه حجم فوق العاده کمی دارد جنبه سرگرمی آن بیش از حد بوده و سبک بازی به نوعی است که با پیشروی هر چه بیشتر تمایل به ادامه آن زیاد تر می شود. در بازی Smart Soccer شما میبایست به عنوان دروازبان شوت هایی که حریف مقابلتان میزند مهار کنید. به مرور زمان این ضربات ماهرانه تر و با سرعت بیشتری به دروازه تان ارسال می شود که ماهر کردن آن کمی مشکل تر خواهد بود. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 149 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

super volei بازی جذاب و محبوب سوپر والیبال برزیل Super Volei Brasil 2

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از 23 بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 56 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Worldwide Boxing Manager بازی فوق العاده مهیج و جذاب مسابقات بوکس Worldwide Boxing Manager

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و به طور کامل در میان تمامی کشور ها مسابقات بین المللی آن به وجود آماده , ورزش بسیار پر هیجان بوکس می باشد. از اوایل پیدایش بازی های مجازی این سبک در میان بازی ها وجود داشته و تا به الان پیشرفت هایی در آن شده است. Worldwide Boxing Manager یک بازی بسیار جذاب در این سبک بوده که با دارا بودن حجم نسبتا کم , سرگرم کننده بوده و از گرافیک مناسبی بهره می برد. این بازی کاملا سه بعدی بوده و دارای چندین رینگ و سبک مسابقات متفاوت و متنوع بوده که موجب می شود جذابیت بازی دوچندان شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 60 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Ranch Rush 2 تجربه مزرعه داری متفاوت و جذاب در بازی Ranch Rush 2

سری بازی های Ranch Rush که تا کنون دو نسخه از آن ساخته و عرضه شده است یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی هایی است که در سبک مزرعه داری یا همان Farming طراحی شده است. نسخه دوم این بازی که Ranch Rush 2 Sara’s Island Experiment Collectors Edition نام گرفته سارا تصمیم به مسافرت میگیرد ولی در حین راه به یک جزیره دور افتاده و عجیب و عریب پا میگذارد که در آن میوه های گرم سیری بسیار انبوه است و وی تصمیم میگیرد تا با استفاده از کشت و برداشت این محصولات به کسب در آمد بپردازد. با فروش این محصولات علاوه بر کسب در آمد میتونید به گسترش مزرعه تان و کشت میوه های جدید مشغول شوید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

رضا نظریان بازدید : 50 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 82 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Tecmo Cup soccer بازی محبوب و به یادماندنی فوتبالیستها سگا Tecmo Cup Soccer

Tecmo Cup Soccer یا همان فوتبالیستهای معروف سگا یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که بازی خور های کنسول قدیمی و به یادماندنی SEGA آن را به خاطر دارند. این اثر خارق العاده با وجود اینکه دارای گرافیک نه چندان زیاد و حجم بسیار کم بوده , چنان جذابیتی داشته که حتی بازی باز های امروزی را نیز بسیار سرگرم می کند و با توجه به ارتباط نزدیکی که با مجموعه کارتونی و محبوب فوتبالیستها داشته می تواند بسیار اثر گذار باشد. Tecmo Cup Soccer هم اکنون با حجمی کم و همراه با نرم افزار مبدل دستگاه سگا , آماده دریافت توسط شما کاربران عزیز سایت بازی های رایگان می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 51 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 56 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 122 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Commandos Beyond the cod بازی استراتژیک و پر هیجان Commandos Beyond The Call of Duty

سری بازی های Commandos یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک بازی های اکشن و استراتژیکی مربوط به جنگ های متعددی که در چند دهه ی اخیر رخ داده ساخته شده است. در این نسخه از بازی که نسخه دوم بوده و Beyond The Call of Duty نام گرفته هر یک از کماندو ها دارای ویژگی خاص و منحصر بفردی هستند که در تمامی مراحل این بازی به تک تک آن ها نیاز خواهید داشت. شما می بایست در هر یک از مراحل ماموریت های مختلفی به پایان رسانده و به مراحل بالاتر دست یابید. هم چنین این نسخه بسیار فشرده بوده و از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و ویستا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 117 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

mega man x5 بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی مگامن Megaman X5

همان گونه که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید کارتون مگامن ( Megaman ) یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین هایی بود که طی چند سال گذشته از صدا و سیمای کشورمان پخش شد , بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد. بر همین پایه نیز بازی های پر تعدادی از این کارتون با جریانات و کاراکتر های اصلی آن طراحی شده و توسط شرکت معروف Capcom برای کامپیوتر منتشر شده است.

Megaman X5 عنوان این نسخه از سری بازی های Megaman بوده که در سال 2000 میلادی پی ریزی شده و با گرافیک و حجمی بسیار مناسب و با سبکی دو بعدی , از جنبه سرگرمی بسیار زیادی برخوردار است. حجم این بازی بسیار کاهش یافنه و با مراحل پر تعداد و جذابی که دارد بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 58 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding – یک بازی ترسناک به سبک HOG است.گرگ باستانی کینه توز این بار به قصد انقام از انسانها بازگشته است ، ورونیکا ، دوست قدیمیتان در پاریس با مشکل مواجه شده است و از شما خواسته تا به یاری اش بشتابید.او شما را در جریان اتفاق وحشتناکی که افتاده قرار می دهد.ورونیکا و نامزدش که به تازگی ازدواج کرده اند نیازمند مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما برای بقا هستند.در ادامه با معماهای بسیار دشواری رو به رو خواهید شد که نیاز به همفکری با ورونیکا دارد و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Shadow Cover دانلود بازی Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding برای PC

رضا نظریان بازدید : 75 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
The Invisible Man – یک بازی زیبا به سبک HOG است.گریفین ، پزشکی است که به دنبال یک سری تحقیقات محرمانه پزشکی تبدیل به یک مرد نامرئی شده و دیگر نمیتواند به زندگی عادی خود برگردد. این مساله او را به مرز جنون و دیوانگی میکشاند و باعث میشود تا دست به کارهایی ویرانگرانه بزند.او هر روز آرزو می کند که کاش می توانست همچون گذشته زندگی کند.به گریفین کمک کنید تا بتواند حقیقت را بازیابد ، دست از کارهای جنون آمیز خود برداشته و از راز آزمایشاتش پرده برداری کند و به بتواند به حال و روز اولیه بازگردد.در این بازی با معماها و پازل های بسیار جالب رو به رو خواهید شد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید

Invisible Cover دانلود بازی The Invisible Man برای PC

رضا نظریان بازدید : 51 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.1

رضا نظریان بازدید : 172 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

fishing craze بازی جذاب و سرگرم کننده دیوانه ماهیگیری Fishing Craze

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و تکامل بوده و تعداد طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود , ورزش بسیار جالب ماهیگیری است. بر همین اساس نیز روز به روز حالت مجازی این ورزش نیز رو به گسترش بوده و بازی های جدید تر ولی با همان سبک قدیمی ساخته می شود. Fishing Craze عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در این سبک بوده که توسط شرکت عظیم Big Fish Games ساخته شده است.

از ابتدای این بازی در قایق چوبی روی آب با وسایل و تجهیزات بسیار ساده مشغول به ماهی گیری می شوید و با گذشت زمان و صید هر چه بیشتر ماهی ها موجود در رودخانه با سرعت عمل بیشتر قادر به کسب درآمد خواهید بود. پس از افزایش کارایی سیستم ماهیگیرتان قادر به کسب امتیاز هر چه بیشتر برای رسیدن به مراحل بالا تر خواهید بود. امید است با دریافت و استفاده از بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 72 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

Egg vs Chicken Game بازی فوق العاده جذاب و کم حجم Egg vs Chicken

Egg vs Chicken نام یک بازی بسیار زیبا و جالب در سبکی استراتژیک و به نوعی فکری بوده که توسط شرکت معروف Big Fish Games طراحی شده و در جریانات آن مرغ ها برای گرفتن انتقام از شما به مزرعه تان هجوم می آورند و قصد پس گرفتن تخم مرغ هایشان را دارند. هم چنین بهره مندی این بازی از صد ها مراحل بسیار سرگرم کننده از ویژگی های منحصر بفرد آن محسوب می شود.

شما در هر یک از مراحل بازی وظیفه دارید تا دیوار های مزرعه را مستحکم تر کرده و با استفاده از هم رنگ کردن حد اقل 3 تخم مرغ رنگی آن ها را در انبار ذخیره کنید تا از شر مرغ های بد جنس در امان باشید. Egg vs Chicken علاوه بر مراحل متنوع از گرافیک و حجم بسیار مناسبی بهره مند بوده و محیط آن بسیار ماهرانه خلق شده است. امید است با دریافت و استفاده از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 74 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

war in a box paper tanks بازی استراتژیک و اکشن تانک های کاغذی War In A Box Paper Tanks

همان طور که اطلاع دارید در میان بازی های اکشن همواره آثاری هستند که با خشونت و صحنه های هیجانی کمتر از جذابیت و جنبه ی سرگرم کنندگی بسیاری بهره مند هستند. War In A Box Paper Tanks که توسط شرکت Alawar ساخته شده از این دسته محسوب شده و در آن محیط و حوادث بازی در یک جعبه نسبتا بزرگ و کاغذی همراه با تانک ها , ماشین ها و هلیکوپتر های جنگی گنجانده شده است.

در جریانات بازی تانک های کاغذی یا همان War In A Box Paper Tanks جنگ های نه چندان خشونت بار ولی برنامه ریزی شده در قالب ده ها مراحل متنوع و جالب رخ می دهد. پس از پیروزی در هر یک از نبرد ها پولی به دست می آورید که قادرید با استفاده از آن تجهزیات جنگی , توپ خانه ها , مخفیگاه ها و ماشین های جنگیتان را گسترش داده و پیشرفته تر کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 48 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

need for speed hot pursuit 2 بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2

مجموعه بازی های Need For Speed یا به اختصار NFS یکی از شاهکار های شرکت Electronic Arts بوده که از چندین سال پیش در میان بازی های ورزشی و مخصوصا ماشین سواری ( Racing ) حرف اول را می زند. نسخه Hot Pursuit 2 که چندین سال پیش ساخته شده با حجم بسیار مناسب و گرافیک بالایی که دارد یکی از بهترین نسخ این مجموعه ی پر طرفدار محسوب می شود.

Need For Speed Hot Pursuit 2 شامل ده ها مرحله ی پر از هیجان و متنوع داشته که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از جمله ویژگی های این بازی می توان به خرید و فروش انواع ماشین های مدل بالا و پر سرعت , انتخاب نقشه ها و سبک های مختلف برای مسابقه , تعویض زاویه دوربین هنگام رانندگی و… اشاره کرد. لازیم به ذکر است این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 167 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

cakemania 7 بازی مدیریتی و سرگرم کننده کیک پزی Cake Mania 7 to The Max

سری بازی های Cake Mania یا همان فروشگاه کیک پزی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ها در سبک مدیریتی بوده که توسط شرکت نه چندان معروف Sandlot Games ساخته شده و انتشار یافته است. تا کنون هفت نسخه از این بازی طراحی گردیده که Cake Mania 7 to The Max آخرین ورژن آن به خساب می آید. همان طور که از عنوان آن پیداست هدفتان رسیدن به اوج پیشرفت در کیک پزی است.

در ابتدای این بازی بسیار سرگرم کننده فروشگاهی نه چندان پیشرفته با مشتریان اندک در دست دارید. به مرور زمان و با گذشت مراحل میبایست با افزایش کیفیت کار و سرعت و دقت عمل مشتریان بیشتری را از سر تا سر شهر جلب کنید. پس از رونق یافتن فروش کیک پزی با درآمدی که به دست می آورید کارایی فروشگاه را بیشتر کرده و تعداد کارمندان را افزایش می دهید تا با ظاهری بهتر به فروش بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 47 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

line rider freestyle بازی خلاقانه و بسیار زیبای طراحی آزاد Line Rider FreeStyle

Line Rider FreeStyle یک بازی خارق العاده , با سبکی نو و خلاقانه بوده که سالانه فقط چندین اثر مشابه به این سبک ساخته می شود. در این بازی بسیار جذاب وظیفه طراحی مسیر سورتمه ی کوچکی که از بالا یا دامنه ی کوه های برفی در حال حرکت بوده را دارید. راه های پر پیچ و خمی که به دست توانای شما به دقت و سرعت عمل طراحی شده تا شخص سوار بر سورتمه بدون هیچ صدمه ای به مقصد خواهد رسید !

همان طور که از عنوان آن پیداست Freestyle به معنی سبک آزاد بوده که طراحیتان بدین شکل خواهد بود. شیب راه هایی که ترسیم می شوند بسیار مهم بوده و در سرعت و سالم ماندن سورتمه تاثیر گذار خواهد بود. حجم و گرافیک Line Rider FreeStyle نیز قابل تحسین بوده و بازی دارای ده ها مرحله سرگرم کننده و تامل بر انگیز می باشد که هر یک از آن ها جذابیت خاصی دارند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 69 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

towers of oz بازی فوق العاده جالب قلعه های مستحکم Towers of Oz 2013

Towers of Oz عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با سبکی استراتژیک و اکشن بوده که جدیدا در سال 2013 ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای بیش از 30 مرحله متنوع و زیبا بوده که در هر یک از ان ها ماموریت های خاصی به شما محول می گردد. در اصل وظیفه دارید تا به هر شکلی که شده از قلعه های شهر OZ با استفاده از تجهزیات مختلف دفغع کرده و دشمنان را از میان بردارید.

هم چنین می توانید از نیرو های فرازمینی نیز کمک بگیرید تا برای مقابله با دشمنان دچار مشکل نشوید. البته باید توجه داشته باشید که برای مصرف هر یک از این نیرو ها انرژی محدودی ( Mana ) در اختیارتان بوده و میبایست برای مصارف مهم از آن ها بهره مند شوید. بازی Towers of Oz 2013 دارای حجم بسیار مناسب و گرافیکی بسیار زیبا و سه بعدی همراه با محیطی کاملا طبیعی طراحی شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 129 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (2)

Subway Surfers بازی سرگرم کننده فرار از روی ریل های قطار Subway Surfers

Subway Surfers نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر هیجان با محیطی متنوع بوده که پس از عرضه آن برای سیستم عامل های i-OS و Android در نهایت برای PC انتشار یافت. جریانات اصلی بازی بر روی ریل های قطار در مسیر های مختلف اتفاق می افتد که پس بچه ای به نام جک با استفاده از مهارتی که در دویدن دارد از دست نگهبانان و افرادی که قصد دستگیری آن ها را دارند , فرار می کنند.

البته موانع و مشکلات بسیاری بر سر راه وی قرار دارد که میبایست با استفاده از سرعت عمل و دقتی که به خرج می دهید آن ها را یک به یک پشت سر گذاشت و آیتم ها و سکه هایی که بر سر راه قرار داشته را جمع آوری کنید. در نسخه کامپیوتری Subway Surfers تغییرات زیادی نسبت به سیستم عامل های دیگر به عمل نیامده ولی به مراحل پر تعداد آن چندین مرحله جدید افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن نیز بهبود یافته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 3,898
  • بازدید کلی : 15,020