loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 94 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

wild west guns بازی وسترن سلاح های غرب وحشی Wild West Guns   جاوا

سری بازی های Western یا همان ماجرا های غرب وحشی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک هایی بوده که تا کنون برای تمامی سیستم عامل ها ساخته و عرضه شده است. شرکت Gameloft باری دیگر یک بازی فوق العاده جذاب به نام Wild West Guns برای سیستم عامل جاوا با حجمی بسیار کم و داستانی بسیار جالب طراحی و منتشر کرد.

در این بازی بسیار مهیج در جریانات و درگیری های غرب وحشی قرار می گیرید و با استفاده از سلاح های کلاسیکی که در اختیارتان قرار می گیرد به تعقیب و گریز در بسیاری از مناطق از جمله داخل شهر می پردازید. این نسخه از Wild West Guns که به صورت جاوا بوده قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها بوده و در چندین سایز مختلف با شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 4.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

رضا نظریان بازدید : 65 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

wheres my valentine 1.1.0 بازی محبوب و جدید ولنتاین تمساح Where’s My Valentine? 1.1.0   آندروید

Where’s My Valentine? عنوان و سری جدید از بازی مشهور و پر آوازه Where’s My Water? بوده که این نسخه به مناسبت روز ولنتاین توسط شرکت عظیم والت دیزنی قسمت موبایل ( Disney Mobile ) ساخته و عرضه شده است. در نسخه وانتاین ( Valentine ) محیط بازی بسیار تغییر کرده و گرافیکش نیز بهود یافته است و علاوه بر آن مراحل جدید تر و متنوع تری افزوده شده است.

البته طرح اصلی بسیار تفاوت نکرده و میبایست به تمساح با مزه کمک کنید تا راه های آب را با دقت و سرعت عمل به سوی حمام خود روانه کرده و در این روز بسیار زیبا آب تنی کند ! نسخه 1.1.0 بازی Where’s My Valentine? مخصوص تبلت ها و گوشی های آندروید 2.1 یا به بالا بوده که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 69 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

hero of sparta بازی گرافیکی و اکشن قهرمان اسپارتا Hero of Sparta   سیمبیان ^3

Hero of Sparta یا همان قهرمان اسپارتا یکی از شاهکار های بسیار جذاب و اکش شرکت معروف Gameloft بوده که پس از ساخت نسخه جاوای آن برای تمامی گوشی ها , نسخه ای جدید تر و با گرافیکی بسیار بالا تر مخصوص گوشی های نوکیا ( سیمبیان سری ^3 , Anna و Belle ) انتشار یافته است. در این بازی شجاعت های قهرمان اسپارتا در قابل ده ها مرحله جالب و پر ماجرا به تصویر کشیده شده است.

هم چنین صحنه های خشونت آمیز نیز در آن بسیار دیده می شود و قهرمان داستان برای رسیدن به اهدافی که در سر می پروزاند به نابودش بسیاری از دشمان در طی مراحل می پردازد. از ویژگی های تحسین بر انگیز بازی Hero of Sparta می توان به سه بعدی بودن , به همراه داشتن انواع سلاح های قدیمی و کلاسیک , طراحی ماهرانه ی محیط آن و بسیاری از جذابیت هایی که در آن نهفته شده است , اشاره نمود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 86 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

om nom candy flick بازی جدید و سه بعدی Om Nom Candy Flick   آیفون و آیپاد

Om Nom Candy Flick عنوان یک شاهکاری جدید از Zeptolab بوده و در اصل نسخه ی تکامل یافته و جدید از بازی خارق العاده Cut The Rope محسوب می شود. برای اجرای این بازی ابتدا میبایست از تصویر مخصوصی که در آن قرار گرفته شده پرین بگیرید و آن را روی سطح صافی مانند میز قرار دهید. سپس دوربین گوشی خود را به سمت آن بگیرید. مشاهده می کنید که موجود با مزه به صورت واقعی ظاهر می شود !

این بازی به شیوه ای بسیار جدید ساخته شده و می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. پس از انجام تمامی مراحل اجرای بازی حال می توانید دنیای مجازی را به واقعیت متصل کرده و با استفاده از آبنبات هایی که در هر یک از مراحل در اختیارتان قرار می گیرد موجود کوچک را قانع کنید ! Om Nom Candy Flick قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپاد تاچ با نسخه 4 و بالا تر قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 3,877
  • بازدید کلی : 14,999