loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 95 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام من مدیر سایت رضا نظریان هستم.

برای تبادل بنر ابتدا بنر ما را در وبتان بگذارید سپس کد بنر تان را برای ما ارسال کنید.

http://ups.night-skin.com/


رضا نظریان بازدید : 116 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (2)

PBS – NOVA: Mind of a Rampage Killer (2013) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

Rampage مستند بررسی ذهن قاتلین بی رحم Mind of a Rampage Killer

نام مستند : Mind of a Rampage Killer

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۶۷۱ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستند پیش روی شما به بررسی علمی علت وقوع جرایم غیر انسانی توسط قاتلین بی رحم می پردازد.آیا علم روز قادر به پاسخگویی سوالات خبر نگار شبکه NOVA – مایلز اوبراین خواهد بود؟ چه انگیزه ای می تواند انسانی را وادار به کشت و کشتار انسانهای بی گناه در مکان های عمومی نظیر سینما ، کلیسا و یا حتی مدارس مملو از دانش آموزان کند ؟ چه شرایطی می تواند این چنین خوی وحشیگری را در انسانی نمایان سازد ؟ آیا دانش روز می تواند مارا در جلوگیری از چنین حوادث ناگواری یاری دهد ؟ آنچه در در مدرسه سندی هوک در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت آمریکا در سال گذشته رخ داد یکی از بزرگترین جنایات تاریخ آمریکا لقب گرفت.مهمترین سوال این است که آیا می توان با بررسی ذهن افراد مختلف به کارکرد آن در آینده پی برد و پیشتر از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این مجموعه پرسش های بحث بر انگیز هستید دیدن این مستند را به شما پیشنهاد می کنیم.

رضا نظریان بازدید : 105 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۸۶ آیکون زیبا از مجموعه آیکون های مورد استفاده در گوشی های iPhone را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۱۸ در ۱۲۰ هستند…

iPhone دانلود مجموعه 286 آیکون زیبای آیفون iPhone Icon Collection

رضا نظریان بازدید : 234 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Western ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Western مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 81 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Scooby-Doo Mask of the Blue Falcon VODRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

Scooby Doo Mask of the Blue Falcon دانلود انیمیشن Scooby Doo Mask of the Blue Falcon 2012

نام انیمیشن: Scooby-Doo Mask of the Blue Falcon – اسکوبی دوو: نقاب شاهین آبی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار:۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۱۶ مگابایت

کیفیت: VODRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: اسکوبی دوو و دوستانش در مجمع کتاب های کامیک، با Blue Falcon که شخصیتی از یاد رفته می باشد روبرو می شوند. او به دنبال انتقام گرفتن از همه می باشد به خاطر اینکه از هالیوود بیرون انداخته شده است و …

رضا نظریان بازدید : 114 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Supermarket Management 2 مدیریت هیجان انگیز سوپرمارکت در بازی Supermarket Management 2

یکی از سبک هایی که در بین کاربران و بازی باز ها محبوبیت بسیار دارد سبک مدیریتی یا Management است. در بازی Supermarket Management 2 نقش یک مدیر فروشگاه یا همان Supermarket را دارید که باید با سرعت عمل خود و همچنین مدیریت خود فروشگاه را اداره کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید و فروشگاه خود را گسترش دهد و مشتری های بیشتری برای خود جذب کنید. در این بازی میبایست وظایف خود را به بهترین شکل اعمال کنید و به مراحل بالاتری بروید. این بازی کم حجم دارای گرافیک بالایی است و قدرت تمرکزتان را بالا می برد و شما را ساعت ها مشغول می کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 97 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Cristiano Ronaldo Freestyle Soccer حرکات استثنایی رونالدو در بازی جذاب Cristiano Ronaldo Freestyle

Cristiano Ronaldo Freestyle یا همان سبک آزاد کرسیتینو رونالدو یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک ورزشی بوده که در آن می بایست با انجام انواع حرکات نمایشی به کسب امتیاز بپردازید. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه پرطرفدار رئال مادرید به کار مشغول است یکی از برترین های جهان حسوب شده و همین امر موجب جذابیت بیش از حد حرکات فوق العاده این بازیکن در بازی Cristiano Ronaldo Freestyle می شود. در حرکات نمایشی این بازی سرعت و دقت عمل بسیار نقش مهمی داشته و هم چنین ادامه دادن آن حرکات با سرعت هر چه بیشتر نیز یکی از مشخصه های اصلی امتیاز گیری در این بازی است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 100 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

smart soccer دانلود بازی بسیار کم حجم و سرگرم کننده دروازبانی Smart Soccer

در میان بازی های پر حجم و پیشرفته امروزی بازی هایی نیز با حجم بسیار کمتر از آن ها جذابیتی بیشتر از آن ها دارند که Smart Soccer یکی از جذاب ترین و عتیاد آور ترین آن هاست. این بازی با وجود اینکه حجم فوق العاده کمی دارد جنبه سرگرمی آن بیش از حد بوده و سبک بازی به نوعی است که با پیشروی هر چه بیشتر تمایل به ادامه آن زیاد تر می شود. در بازی Smart Soccer شما میبایست به عنوان دروازبان شوت هایی که حریف مقابلتان میزند مهار کنید. به مرور زمان این ضربات ماهرانه تر و با سرعت بیشتری به دروازه تان ارسال می شود که ماهر کردن آن کمی مشکل تر خواهد بود. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 149 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

super volei بازی جذاب و محبوب سوپر والیبال برزیل Super Volei Brasil 2

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از 23 بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 56 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Worldwide Boxing Manager بازی فوق العاده مهیج و جذاب مسابقات بوکس Worldwide Boxing Manager

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و به طور کامل در میان تمامی کشور ها مسابقات بین المللی آن به وجود آماده , ورزش بسیار پر هیجان بوکس می باشد. از اوایل پیدایش بازی های مجازی این سبک در میان بازی ها وجود داشته و تا به الان پیشرفت هایی در آن شده است. Worldwide Boxing Manager یک بازی بسیار جذاب در این سبک بوده که با دارا بودن حجم نسبتا کم , سرگرم کننده بوده و از گرافیک مناسبی بهره می برد. این بازی کاملا سه بعدی بوده و دارای چندین رینگ و سبک مسابقات متفاوت و متنوع بوده که موجب می شود جذابیت بازی دوچندان شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 60 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Ranch Rush 2 تجربه مزرعه داری متفاوت و جذاب در بازی Ranch Rush 2

سری بازی های Ranch Rush که تا کنون دو نسخه از آن ساخته و عرضه شده است یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی هایی است که در سبک مزرعه داری یا همان Farming طراحی شده است. نسخه دوم این بازی که Ranch Rush 2 Sara’s Island Experiment Collectors Edition نام گرفته سارا تصمیم به مسافرت میگیرد ولی در حین راه به یک جزیره دور افتاده و عجیب و عریب پا میگذارد که در آن میوه های گرم سیری بسیار انبوه است و وی تصمیم میگیرد تا با استفاده از کشت و برداشت این محصولات به کسب در آمد بپردازد. با فروش این محصولات علاوه بر کسب در آمد میتونید به گسترش مزرعه تان و کشت میوه های جدید مشغول شوید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

رضا نظریان بازدید : 50 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 82 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Tecmo Cup soccer بازی محبوب و به یادماندنی فوتبالیستها سگا Tecmo Cup Soccer

Tecmo Cup Soccer یا همان فوتبالیستهای معروف سگا یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که بازی خور های کنسول قدیمی و به یادماندنی SEGA آن را به خاطر دارند. این اثر خارق العاده با وجود اینکه دارای گرافیک نه چندان زیاد و حجم بسیار کم بوده , چنان جذابیتی داشته که حتی بازی باز های امروزی را نیز بسیار سرگرم می کند و با توجه به ارتباط نزدیکی که با مجموعه کارتونی و محبوب فوتبالیستها داشته می تواند بسیار اثر گذار باشد. Tecmo Cup Soccer هم اکنون با حجمی کم و همراه با نرم افزار مبدل دستگاه سگا , آماده دریافت توسط شما کاربران عزیز سایت بازی های رایگان می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 51 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 56 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 121 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Commandos Beyond the cod بازی استراتژیک و پر هیجان Commandos Beyond The Call of Duty

سری بازی های Commandos یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک بازی های اکشن و استراتژیکی مربوط به جنگ های متعددی که در چند دهه ی اخیر رخ داده ساخته شده است. در این نسخه از بازی که نسخه دوم بوده و Beyond The Call of Duty نام گرفته هر یک از کماندو ها دارای ویژگی خاص و منحصر بفردی هستند که در تمامی مراحل این بازی به تک تک آن ها نیاز خواهید داشت. شما می بایست در هر یک از مراحل ماموریت های مختلفی به پایان رسانده و به مراحل بالاتر دست یابید. هم چنین این نسخه بسیار فشرده بوده و از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و ویستا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 94 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

wild west guns بازی وسترن سلاح های غرب وحشی Wild West Guns   جاوا

سری بازی های Western یا همان ماجرا های غرب وحشی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک هایی بوده که تا کنون برای تمامی سیستم عامل ها ساخته و عرضه شده است. شرکت Gameloft باری دیگر یک بازی فوق العاده جذاب به نام Wild West Guns برای سیستم عامل جاوا با حجمی بسیار کم و داستانی بسیار جالب طراحی و منتشر کرد.

در این بازی بسیار مهیج در جریانات و درگیری های غرب وحشی قرار می گیرید و با استفاده از سلاح های کلاسیکی که در اختیارتان قرار می گیرد به تعقیب و گریز در بسیاری از مناطق از جمله داخل شهر می پردازید. این نسخه از Wild West Guns که به صورت جاوا بوده قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها بوده و در چندین سایز مختلف با شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 4.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

رضا نظریان بازدید : 116 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

mega man x5 بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی مگامن Megaman X5

همان گونه که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید کارتون مگامن ( Megaman ) یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین هایی بود که طی چند سال گذشته از صدا و سیمای کشورمان پخش شد , بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد. بر همین پایه نیز بازی های پر تعدادی از این کارتون با جریانات و کاراکتر های اصلی آن طراحی شده و توسط شرکت معروف Capcom برای کامپیوتر منتشر شده است.

Megaman X5 عنوان این نسخه از سری بازی های Megaman بوده که در سال 2000 میلادی پی ریزی شده و با گرافیک و حجمی بسیار مناسب و با سبکی دو بعدی , از جنبه سرگرمی بسیار زیادی برخوردار است. حجم این بازی بسیار کاهش یافنه و با مراحل پر تعداد و جذابی که دارد بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 57 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

برای شما کاربران گرامی سایت دانلود ها ، مجموعه‌ای دیدنی از والپیپرهای اتومبیل های معروف و اسپورت دنیا را به صورت رایگان آماده کرده ایم که بسته به سلیقه‌ی خود می توانید از آن ها در امور مختلف استفاده کنید . اگر به تصاویر ماشین علاقه مند هستید ، این پک را حتما دریافت نمایید . این تصاویر با دو فرمت PNG و JPG و همچنین ابعاد ۱۲۸۰×۱۰۲۴ تا ۳۰۰۰×۲۰۰۰ آماده شده اند که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید .

avtowallpapers مجموعه 120 والپيپر ديدني و زيبا از خودروهاي گوناگون

رضا نظریان بازدید : 58 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

Cars HD Wallpapers 55 والپيپر ديدني با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 50 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

55 Beautiful Cars HD Wallpapers 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

password 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download 55 والپيپر با كيفيت با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers لینک دانلود ۳۹٫۱ مگابابایت | لینک کمکی

رضا نظریان بازدید : 59 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

پک شامل ۵۵ والپیپر متنوع و با کیفیت (HD) موضوع این پست سایت دانلودها می باشد . با توجه به ابعاد مناسب این تصاویر (۱۹۲۰×۱۲۰۰) ، می توانید از آن ها به عنوان عکس دسکتاپ استفاده نمایید . موضوع تمامی این تصاویر ماشین های اسپورت شده و لوکس می باشند که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید .

Cars HD WallpapersS 55 والپيپر با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 62 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

Cars 55 والپيپر ديدني و با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 55 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

عکس هایی جدید و زیبا از ۵۵ خودروی اسپورت ، موضوع این پست سایت بزرگ دانلود ها می باشد که با توجه به HD بودن تصاویر برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . فرمت و ابعاد این تصاویر به ترتیب JPG و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد که امیدواریم از این تصاویر استفاده‌ی کافی را ببرید .

Cars HD Wallpaperss 55 والپيپر ديدني از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 56 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

Cars HD Wallpapers123 مجموعه 55 والپيپر با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 54 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر از جدیدترین خودرو ها را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

55 Beautiful Cars HD Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر از جديدترين خودرو ها

رضا نظریان بازدید : 68 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

Cars HD Wallpapers 122 مجموعه ۵۵ والپیپر با کیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 66 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست. با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

55 HD CaRs مجموعه 55 والپیپر با موضوع خودرو Beautiful Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 53 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

Cars HD Wallpapers12 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 48 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

Beautiful HD Cars Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Beautiful Cars HD Wallpapers

password مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Beautiful Cars HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Beautiful Cars HD Wallpapersلینک دانلود – 74.6 مگابایت | لینک کمکی

رضا نظریان بازدید : 60 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

Cars HD Wallpapers 123 مجموعه ۵۵ والپیپر با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 43 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

Cars HD Wallpapers1 مجموعه ۵۵ والپیپر با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 49 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم. با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

Wallpapers   Beautiful Landscape مجموعه 55 والپیپر با موضوع طبیعت Landscapes Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 57 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Microsoft Outlook 2013 Essential Training – در این ویدئوهای آموزشی شرکت Lynda با Jess Stratton همراه شوید تا نحوه ی کار کردن با آوت لوک را یاد بگیرید . این برنامه جزو مجموعه نرم‌افزارهای آفیس می‌باشد. این برنامه برای مدیریت ایمیلها مورد استفاده قرار می‌گیرد. آموزش اضافه کردن اکانت های IMAP, Exchange و یا POP ، جستجو در ایمیل ها ، اضافه کردن امضا ، تنظیم گزینه های پیشرفته ، کار با فایل های پیوست و … از جمله مواردی هستند که دراین ویدئوها یاد خواهید گرفت . زبان این فیلم های انگلیسی می باشد .

Outlook 2013   Essential Training آموزش کار با آوت لوک 2013   Outlook 2013 Essential Training

رضا نظریان بازدید : 58 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید بتوان گفت که ویندوز ۸ عظیم ترین تغییر در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت در ۲۰ سال اخیر محسوب می شود. حال در این مجموعه آموزشی که توسط Bob Flisser تهیه شده است، به شما سرعت و عملکردی بیش از آن چه قبلا تجربه کرده اید آموخته خواهد شد تا بتوانید از توانایی های این شاهکار مایکروسافت بهتر استفاده نمایید.در این مجموعه به آموزش استفاده از صفحه شروع جدید مایروسافت و چگونگی عملکرد آن با دسکتاپ، چگونگی شخصی سازی تنظیمات ویندوز، استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز و ابزارهای موجود، مدیریت فایل ها و فولدرهای خود و همچنین بسیاری از میان برها در ویندوز ۸ را خواهید آموخت. همچنین به شما طریقه ایجاد Homegroup برای به اشتراک گذاری فایل ها، استفاده از کتابخانه ها برای دسته بندی فایل های خود، استفاده از بهترین سیستم عیب یابی ویندوز که تا کنون عرضه شده و … آموزش داده خواهد شد.
همچنین در این مجموعه آموزشی فایل های آموزشی (فایل های پروژه) برای شما فراهم گردیده است. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر آموزشی را به صورت کاملا رایگان برای اولین از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Total Training for Microsoft Windows 8 آموزش استفاده از ویندوز 8 با Total Training for Microsoft Windows 8

رضا نظریان بازدید : 51 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

پس از شایعات متعدد در مورد نسل بعدی کنسول های بازی ، طی مراسم PlayStation Meeting ، شرکت سونی چهارمین کنسول بازی خود را به صورت رسمی معرفی کرد تا به شایعات رنگ حقیقت ببخشد . PS4 با قدرتی چند برابر Ps3 معرفی شد تا بتواند حداقل برای ۵ سال قدرت کافی برای پردازش بازی های جدید را داشته باشد . در این مراسم شاهد نمایش تریلرهای بازی های جدید برای PS4 بودیم که در ادامه ی مطلب می توانید نسخه ی کامل این مراسم را با کیفیت ۷۲۰p از سایت دانلودها دریافت نمایید .

PlayStation Meeting 2013 دانلود مراسم معرفی پلی استیشن 4   PlayStation Meeting 2013

رضا نظریان بازدید : 77 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده February 2013 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه اسفند Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 February 2013

رضا نظریان بازدید : 51 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی با myTV 4.0

رضا نظریان بازدید : 62 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) WebRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت ۱۶ به همراه زیرنویس به پست افزوده شد

Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه

حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 3,816
  • بازدید کلی : 14,938