loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 60 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Ranch Rush 2 تجربه مزرعه داری متفاوت و جذاب در بازی Ranch Rush 2

سری بازی های Ranch Rush که تا کنون دو نسخه از آن ساخته و عرضه شده است یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی هایی است که در سبک مزرعه داری یا همان Farming طراحی شده است. نسخه دوم این بازی که Ranch Rush 2 Sara’s Island Experiment Collectors Edition نام گرفته سارا تصمیم به مسافرت میگیرد ولی در حین راه به یک جزیره دور افتاده و عجیب و عریب پا میگذارد که در آن میوه های گرم سیری بسیار انبوه است و وی تصمیم میگیرد تا با استفاده از کشت و برداشت این محصولات به کسب در آمد بپردازد. با فروش این محصولات علاوه بر کسب در آمد میتونید به گسترش مزرعه تان و کشت میوه های جدید مشغول شوید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

رضا نظریان بازدید : 50 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 82 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Tecmo Cup soccer بازی محبوب و به یادماندنی فوتبالیستها سگا Tecmo Cup Soccer

Tecmo Cup Soccer یا همان فوتبالیستهای معروف سگا یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که بازی خور های کنسول قدیمی و به یادماندنی SEGA آن را به خاطر دارند. این اثر خارق العاده با وجود اینکه دارای گرافیک نه چندان زیاد و حجم بسیار کم بوده , چنان جذابیتی داشته که حتی بازی باز های امروزی را نیز بسیار سرگرم می کند و با توجه به ارتباط نزدیکی که با مجموعه کارتونی و محبوب فوتبالیستها داشته می تواند بسیار اثر گذار باشد. Tecmo Cup Soccer هم اکنون با حجمی کم و همراه با نرم افزار مبدل دستگاه سگا , آماده دریافت توسط شما کاربران عزیز سایت بازی های رایگان می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 51 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Midtown Madness بازی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی Midtown Madness 1

اگر شما نیز یکی از گیمر های چند ساله ی اخیر باشید بدون شک شاهکار بسیار جذاب شرکت Microsoft را که Midtown Madness نام گرفته , به یاد دارید. این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شد پس از انتشار آن با استقبال بی نظیری از طرفداران بازی های ورزشی و ماشین سواری روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعدی این اثر خارق العاده طی چند سال شد.

اگر چه اولین نسخه از Midtown Madness گرافیک و حجم بسیار بالایی مانند بازی های امروزی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیتش بیشتر از آن ها بوده و خاطرات بسیاری از افراد را زنده می کند. هم چنین روند بازی در خیابان ها و اتوبان ها جریان داشته و با رد کردن هر یک از مراحل قادر به بازی کردن قفل ماشین های جدید خواهید بود. سیستم خاص و پیشرفته ای برای اجرای این بازی لازم نبوده و بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 و Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 56 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 122 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Commandos Beyond the cod بازی استراتژیک و پر هیجان Commandos Beyond The Call of Duty

سری بازی های Commandos یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک بازی های اکشن و استراتژیکی مربوط به جنگ های متعددی که در چند دهه ی اخیر رخ داده ساخته شده است. در این نسخه از بازی که نسخه دوم بوده و Beyond The Call of Duty نام گرفته هر یک از کماندو ها دارای ویژگی خاص و منحصر بفردی هستند که در تمامی مراحل این بازی به تک تک آن ها نیاز خواهید داشت. شما می بایست در هر یک از مراحل ماموریت های مختلفی به پایان رسانده و به مراحل بالاتر دست یابید. هم چنین این نسخه بسیار فشرده بوده و از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و ویستا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 94 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

wild west guns بازی وسترن سلاح های غرب وحشی Wild West Guns   جاوا

سری بازی های Western یا همان ماجرا های غرب وحشی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک هایی بوده که تا کنون برای تمامی سیستم عامل ها ساخته و عرضه شده است. شرکت Gameloft باری دیگر یک بازی فوق العاده جذاب به نام Wild West Guns برای سیستم عامل جاوا با حجمی بسیار کم و داستانی بسیار جالب طراحی و منتشر کرد.

در این بازی بسیار مهیج در جریانات و درگیری های غرب وحشی قرار می گیرید و با استفاده از سلاح های کلاسیکی که در اختیارتان قرار می گیرد به تعقیب و گریز در بسیاری از مناطق از جمله داخل شهر می پردازید. این نسخه از Wild West Guns که به صورت جاوا بوده قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها بوده و در چندین سایز مختلف با شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 4.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

رضا نظریان بازدید : 118 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

mega man x5 بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی مگامن Megaman X5

همان گونه که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید کارتون مگامن ( Megaman ) یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین هایی بود که طی چند سال گذشته از صدا و سیمای کشورمان پخش شد , بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد. بر همین پایه نیز بازی های پر تعدادی از این کارتون با جریانات و کاراکتر های اصلی آن طراحی شده و توسط شرکت معروف Capcom برای کامپیوتر منتشر شده است.

Megaman X5 عنوان این نسخه از سری بازی های Megaman بوده که در سال 2000 میلادی پی ریزی شده و با گرافیک و حجمی بسیار مناسب و با سبکی دو بعدی , از جنبه سرگرمی بسیار زیادی برخوردار است. حجم این بازی بسیار کاهش یافنه و با مراحل پر تعداد و جذابی که دارد بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 57 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

برای شما کاربران گرامی سایت دانلود ها ، مجموعه‌ای دیدنی از والپیپرهای اتومبیل های معروف و اسپورت دنیا را به صورت رایگان آماده کرده ایم که بسته به سلیقه‌ی خود می توانید از آن ها در امور مختلف استفاده کنید . اگر به تصاویر ماشین علاقه مند هستید ، این پک را حتما دریافت نمایید . این تصاویر با دو فرمت PNG و JPG و همچنین ابعاد ۱۲۸۰×۱۰۲۴ تا ۳۰۰۰×۲۰۰۰ آماده شده اند که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید .

avtowallpapers مجموعه 120 والپيپر ديدني و زيبا از خودروهاي گوناگون

رضا نظریان بازدید : 59 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

Cars HD Wallpapers 55 والپيپر ديدني با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 3,903
  • بازدید کلی : 15,025