loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 72 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

Egg vs Chicken Game بازی فوق العاده جذاب و کم حجم Egg vs Chicken

Egg vs Chicken نام یک بازی بسیار زیبا و جالب در سبکی استراتژیک و به نوعی فکری بوده که توسط شرکت معروف Big Fish Games طراحی شده و در جریانات آن مرغ ها برای گرفتن انتقام از شما به مزرعه تان هجوم می آورند و قصد پس گرفتن تخم مرغ هایشان را دارند. هم چنین بهره مندی این بازی از صد ها مراحل بسیار سرگرم کننده از ویژگی های منحصر بفرد آن محسوب می شود.

شما در هر یک از مراحل بازی وظیفه دارید تا دیوار های مزرعه را مستحکم تر کرده و با استفاده از هم رنگ کردن حد اقل 3 تخم مرغ رنگی آن ها را در انبار ذخیره کنید تا از شر مرغ های بد جنس در امان باشید. Egg vs Chicken علاوه بر مراحل متنوع از گرافیک و حجم بسیار مناسبی بهره مند بوده و محیط آن بسیار ماهرانه خلق شده است. امید است با دریافت و استفاده از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 74 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

war in a box paper tanks بازی استراتژیک و اکشن تانک های کاغذی War In A Box Paper Tanks

همان طور که اطلاع دارید در میان بازی های اکشن همواره آثاری هستند که با خشونت و صحنه های هیجانی کمتر از جذابیت و جنبه ی سرگرم کنندگی بسیاری بهره مند هستند. War In A Box Paper Tanks که توسط شرکت Alawar ساخته شده از این دسته محسوب شده و در آن محیط و حوادث بازی در یک جعبه نسبتا بزرگ و کاغذی همراه با تانک ها , ماشین ها و هلیکوپتر های جنگی گنجانده شده است.

در جریانات بازی تانک های کاغذی یا همان War In A Box Paper Tanks جنگ های نه چندان خشونت بار ولی برنامه ریزی شده در قالب ده ها مراحل متنوع و جالب رخ می دهد. پس از پیروزی در هر یک از نبرد ها پولی به دست می آورید که قادرید با استفاده از آن تجهزیات جنگی , توپ خانه ها , مخفیگاه ها و ماشین های جنگیتان را گسترش داده و پیشرفته تر کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 48 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

need for speed hot pursuit 2 بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2

مجموعه بازی های Need For Speed یا به اختصار NFS یکی از شاهکار های شرکت Electronic Arts بوده که از چندین سال پیش در میان بازی های ورزشی و مخصوصا ماشین سواری ( Racing ) حرف اول را می زند. نسخه Hot Pursuit 2 که چندین سال پیش ساخته شده با حجم بسیار مناسب و گرافیک بالایی که دارد یکی از بهترین نسخ این مجموعه ی پر طرفدار محسوب می شود.

Need For Speed Hot Pursuit 2 شامل ده ها مرحله ی پر از هیجان و متنوع داشته که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از جمله ویژگی های این بازی می توان به خرید و فروش انواع ماشین های مدل بالا و پر سرعت , انتخاب نقشه ها و سبک های مختلف برای مسابقه , تعویض زاویه دوربین هنگام رانندگی و… اشاره کرد. لازیم به ذکر است این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 65 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

wheres my valentine 1.1.0 بازی محبوب و جدید ولنتاین تمساح Where’s My Valentine? 1.1.0   آندروید

Where’s My Valentine? عنوان و سری جدید از بازی مشهور و پر آوازه Where’s My Water? بوده که این نسخه به مناسبت روز ولنتاین توسط شرکت عظیم والت دیزنی قسمت موبایل ( Disney Mobile ) ساخته و عرضه شده است. در نسخه وانتاین ( Valentine ) محیط بازی بسیار تغییر کرده و گرافیکش نیز بهود یافته است و علاوه بر آن مراحل جدید تر و متنوع تری افزوده شده است.

البته طرح اصلی بسیار تفاوت نکرده و میبایست به تمساح با مزه کمک کنید تا راه های آب را با دقت و سرعت عمل به سوی حمام خود روانه کرده و در این روز بسیار زیبا آب تنی کند ! نسخه 1.1.0 بازی Where’s My Valentine? مخصوص تبلت ها و گوشی های آندروید 2.1 یا به بالا بوده که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 167 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

cakemania 7 بازی مدیریتی و سرگرم کننده کیک پزی Cake Mania 7 to The Max

سری بازی های Cake Mania یا همان فروشگاه کیک پزی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ها در سبک مدیریتی بوده که توسط شرکت نه چندان معروف Sandlot Games ساخته شده و انتشار یافته است. تا کنون هفت نسخه از این بازی طراحی گردیده که Cake Mania 7 to The Max آخرین ورژن آن به خساب می آید. همان طور که از عنوان آن پیداست هدفتان رسیدن به اوج پیشرفت در کیک پزی است.

در ابتدای این بازی بسیار سرگرم کننده فروشگاهی نه چندان پیشرفته با مشتریان اندک در دست دارید. به مرور زمان و با گذشت مراحل میبایست با افزایش کیفیت کار و سرعت و دقت عمل مشتریان بیشتری را از سر تا سر شهر جلب کنید. پس از رونق یافتن فروش کیک پزی با درآمدی که به دست می آورید کارایی فروشگاه را بیشتر کرده و تعداد کارمندان را افزایش می دهید تا با ظاهری بهتر به فروش بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 69 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

hero of sparta بازی گرافیکی و اکشن قهرمان اسپارتا Hero of Sparta   سیمبیان ^3

Hero of Sparta یا همان قهرمان اسپارتا یکی از شاهکار های بسیار جذاب و اکش شرکت معروف Gameloft بوده که پس از ساخت نسخه جاوای آن برای تمامی گوشی ها , نسخه ای جدید تر و با گرافیکی بسیار بالا تر مخصوص گوشی های نوکیا ( سیمبیان سری ^3 , Anna و Belle ) انتشار یافته است. در این بازی شجاعت های قهرمان اسپارتا در قابل ده ها مرحله جالب و پر ماجرا به تصویر کشیده شده است.

هم چنین صحنه های خشونت آمیز نیز در آن بسیار دیده می شود و قهرمان داستان برای رسیدن به اهدافی که در سر می پروزاند به نابودش بسیاری از دشمان در طی مراحل می پردازد. از ویژگی های تحسین بر انگیز بازی Hero of Sparta می توان به سه بعدی بودن , به همراه داشتن انواع سلاح های قدیمی و کلاسیک , طراحی ماهرانه ی محیط آن و بسیاری از جذابیت هایی که در آن نهفته شده است , اشاره نمود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 86 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

om nom candy flick بازی جدید و سه بعدی Om Nom Candy Flick   آیفون و آیپاد

Om Nom Candy Flick عنوان یک شاهکاری جدید از Zeptolab بوده و در اصل نسخه ی تکامل یافته و جدید از بازی خارق العاده Cut The Rope محسوب می شود. برای اجرای این بازی ابتدا میبایست از تصویر مخصوصی که در آن قرار گرفته شده پرین بگیرید و آن را روی سطح صافی مانند میز قرار دهید. سپس دوربین گوشی خود را به سمت آن بگیرید. مشاهده می کنید که موجود با مزه به صورت واقعی ظاهر می شود !

این بازی به شیوه ای بسیار جدید ساخته شده و می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. پس از انجام تمامی مراحل اجرای بازی حال می توانید دنیای مجازی را به واقعیت متصل کرده و با استفاده از آبنبات هایی که در هر یک از مراحل در اختیارتان قرار می گیرد موجود کوچک را قانع کنید ! Om Nom Candy Flick قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپاد تاچ با نسخه 4 و بالا تر قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 47 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

line rider freestyle بازی خلاقانه و بسیار زیبای طراحی آزاد Line Rider FreeStyle

Line Rider FreeStyle یک بازی خارق العاده , با سبکی نو و خلاقانه بوده که سالانه فقط چندین اثر مشابه به این سبک ساخته می شود. در این بازی بسیار جذاب وظیفه طراحی مسیر سورتمه ی کوچکی که از بالا یا دامنه ی کوه های برفی در حال حرکت بوده را دارید. راه های پر پیچ و خمی که به دست توانای شما به دقت و سرعت عمل طراحی شده تا شخص سوار بر سورتمه بدون هیچ صدمه ای به مقصد خواهد رسید !

همان طور که از عنوان آن پیداست Freestyle به معنی سبک آزاد بوده که طراحیتان بدین شکل خواهد بود. شیب راه هایی که ترسیم می شوند بسیار مهم بوده و در سرعت و سالم ماندن سورتمه تاثیر گذار خواهد بود. حجم و گرافیک Line Rider FreeStyle نیز قابل تحسین بوده و بازی دارای ده ها مرحله سرگرم کننده و تامل بر انگیز می باشد که هر یک از آن ها جذابیت خاصی دارند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 69 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

towers of oz بازی فوق العاده جالب قلعه های مستحکم Towers of Oz 2013

Towers of Oz عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با سبکی استراتژیک و اکشن بوده که جدیدا در سال 2013 ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای بیش از 30 مرحله متنوع و زیبا بوده که در هر یک از ان ها ماموریت های خاصی به شما محول می گردد. در اصل وظیفه دارید تا به هر شکلی که شده از قلعه های شهر OZ با استفاده از تجهزیات مختلف دفغع کرده و دشمنان را از میان بردارید.

هم چنین می توانید از نیرو های فرازمینی نیز کمک بگیرید تا برای مقابله با دشمنان دچار مشکل نشوید. البته باید توجه داشته باشید که برای مصرف هر یک از این نیرو ها انرژی محدودی ( Mana ) در اختیارتان بوده و میبایست برای مصارف مهم از آن ها بهره مند شوید. بازی Towers of Oz 2013 دارای حجم بسیار مناسب و گرافیکی بسیار زیبا و سه بعدی همراه با محیطی کاملا طبیعی طراحی شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رضا نظریان بازدید : 129 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (2)

Subway Surfers بازی سرگرم کننده فرار از روی ریل های قطار Subway Surfers

Subway Surfers نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر هیجان با محیطی متنوع بوده که پس از عرضه آن برای سیستم عامل های i-OS و Android در نهایت برای PC انتشار یافت. جریانات اصلی بازی بر روی ریل های قطار در مسیر های مختلف اتفاق می افتد که پس بچه ای به نام جک با استفاده از مهارتی که در دویدن دارد از دست نگهبانان و افرادی که قصد دستگیری آن ها را دارند , فرار می کنند.

البته موانع و مشکلات بسیاری بر سر راه وی قرار دارد که میبایست با استفاده از سرعت عمل و دقتی که به خرج می دهید آن ها را یک به یک پشت سر گذاشت و آیتم ها و سکه هایی که بر سر راه قرار داشته را جمع آوری کنید. در نسخه کامپیوتری Subway Surfers تغییرات زیادی نسبت به سیستم عامل های دیگر به عمل نیامده ولی به مراحل پر تعداد آن چندین مرحله جدید افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن نیز بهبود یافته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 3,900
  • بازدید کلی : 15,022