loading...
سایت تفریحی vovodo
رضا نظریان بازدید : 65 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 19.0

رضا نظریان بازدید : 58 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding – یک بازی ترسناک به سبک HOG است.گرگ باستانی کینه توز این بار به قصد انقام از انسانها بازگشته است ، ورونیکا ، دوست قدیمیتان در پاریس با مشکل مواجه شده است و از شما خواسته تا به یاری اش بشتابید.او شما را در جریان اتفاق وحشتناکی که افتاده قرار می دهد.ورونیکا و نامزدش که به تازگی ازدواج کرده اند نیازمند مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شما برای بقا هستند.در ادامه با معماهای بسیار دشواری رو به رو خواهید شد که نیاز به همفکری با ورونیکا دارد و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Shadow Cover دانلود بازی Shadow Wolf Mysteries Cursed Wedding برای PC

رضا نظریان بازدید : 68 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

PBS – Nature Cold Warriors: Wolves and Buffalo (2013) 480p HDTV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

wolf دانلود مستند جنگجویان سرما Cold Warriors: Wolves and Buffalo

نام مستند : Cold Warriors: Wolves and Buffalo

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۴۷۹ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : برای هزاران سال ، بوفالو ها شکار های دل انگیزی برای گرگ های منطقه آمریکای شمالی محسوب می شدند.تا اینکه بوفالو ها به سوی باختر زمین کوچیدند.بوفالو ها تنها منبع غذایی گرگها نیستند بلکه آنها از شکار های کوچکتری مانند خرگوش و.. نیز بهره می برند اما اغلب ترجیح می دهند به صورت گله ای دست به شکارهای بزرگ نظیر بوفالوها و گوزن ها بزنند.بدین منظور طبق قانون طبیعت گله هایی از شکارچیان نیز به دنبال بوفالو ها به غرب مهاجرت کردند.در ادامه مستند با رابطه ی دیرین میان این صیادان ماهر و صید های سر سختشان آشنا خوهید شد و…

رضا نظریان بازدید : 62 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

Hi Tech مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی Hi Tech HD Wallpapers

رضا نظریان بازدید : 46 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا از مناظر دیدنی کشور اسپانیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

Spain مجموعه 50 والپیپر از مناظر دیدنی کشور اسپانیا Spain HD Walpapers

رضا نظریان بازدید : 75 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
The Invisible Man – یک بازی زیبا به سبک HOG است.گریفین ، پزشکی است که به دنبال یک سری تحقیقات محرمانه پزشکی تبدیل به یک مرد نامرئی شده و دیگر نمیتواند به زندگی عادی خود برگردد. این مساله او را به مرز جنون و دیوانگی میکشاند و باعث میشود تا دست به کارهایی ویرانگرانه بزند.او هر روز آرزو می کند که کاش می توانست همچون گذشته زندگی کند.به گریفین کمک کنید تا بتواند حقیقت را بازیابد ، دست از کارهای جنون آمیز خود برداشته و از راز آزمایشاتش پرده برداری کند و به بتواند به حال و روز اولیه بازگردد.در این بازی با معماها و پازل های بسیار جالب رو به رو خواهید شد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید

Invisible Cover دانلود بازی The Invisible Man برای PC

رضا نظریان بازدید : 63 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

NG – Search For The Super Snake (2012) 720p HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

Snake مستند مارهای عظیم الجثه Search For The Super Snake

نام مستند : Search For The Super Snake

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۰ دقیقه

حجم : ۱٫۵۶ گیگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :در این مستند که یکی از قسمت های جدید سری مستند های Super Snake محصول شبکه ی National Geographic است یک بار دیگر به بررسی مارهای غول پیکر خواهیم پرداخت.مارهایی به طول ۹ متر که در مرداب ها و در میان شاخ و برگ درختان پنهان می شوند و در کمین شکار خود می نشینند.اندازه ی این مارهای عظیم الجثه هرگز بزرگتر از آنچه می بینید نخواهند شد و البته اشتهای آنها برای بلعیدن طعمه های نگون بخت. وجود بیش از ۱۰۰ دندان، ۵۰۰ مهره، و ۱۰۰۰ دنده در کالبد آنها شکارچیانی شگفت انگیز از آنان ساخته است. این مارها به سبب ساختار استثنایی آرواره های پایینی و استخوان سر و همچنین نداشتن جناغ سینه قادر به بلعیدن طعمه های به مراتب بزرگتری نسبت به جثه ی خود هستند…

رضا نظریان بازدید : 51 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.1

رضا نظریان بازدید : 70 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۳ که ۸۵امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، با ۲ کیفیت متفاوت HDTV و HD 720p|

The Oscars 2013 دانلود مراسم اسکار 2013 – The 85th Annual Academy Awards 2013

رضا نظریان بازدید : 172 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

fishing craze بازی جذاب و سرگرم کننده دیوانه ماهیگیری Fishing Craze

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و تکامل بوده و تعداد طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود , ورزش بسیار جالب ماهیگیری است. بر همین اساس نیز روز به روز حالت مجازی این ورزش نیز رو به گسترش بوده و بازی های جدید تر ولی با همان سبک قدیمی ساخته می شود. Fishing Craze عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در این سبک بوده که توسط شرکت عظیم Big Fish Games ساخته شده است.

از ابتدای این بازی در قایق چوبی روی آب با وسایل و تجهیزات بسیار ساده مشغول به ماهی گیری می شوید و با گذشت زمان و صید هر چه بیشتر ماهی ها موجود در رودخانه با سرعت عمل بیشتر قادر به کسب درآمد خواهید بود. پس از افزایش کارایی سیستم ماهیگیرتان قادر به کسب امتیاز هر چه بیشتر برای رسیدن به مراحل بالا تر خواهید بود. امید است با دریافت و استفاده از بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 3,797
  • بازدید کلی : 14,919